Anabelle. Un produs Blogger.

Șanse sunt aici. Multe

 sâmbătă, 26 mai 2012

Mentalitatea noastră moldovenească cum că `trebuie să plecăm în străinătate că aici n-avem ce face, să lucrăm și să cîștigăm bani`trebuie urgent schimbată.
Motivul real pentru care tot mai mulți pleacă e pentru că e mult mai ușor să profiți de șansele oferite de-a gata, decît să cauți sau să creezi șanse noi. Asta e adevărata problemă. Pentru că Moldova îi țara contrastelor, plină de cafenele de lux, clădiri și case luxoase, Range Rover-uri, dar și multă mizerie, gherete, drumuri proaste și gîndire pesimistă. Deci, totul e posibil.
Șansele sunt peste tot. Vest, est, aici sau peste hotare. Cum le folosești? Spre ce aspiri? Spre o viață la negru într-o țară care îți folosește energia sau spre a face TU ceva pentru țara în care trăiești?
Eu sunt sigură că o să profit de ceea ce-mi oferă lumea. Da, eu o să studiez peste hotare, dar nu pentru că aici îi rău. Vreau să încep să trăiesc în afara zonei de confort pe care mi-am creat-o, alături de familia și prietenii care fac orice ca s-o reconstruiască atunci cînd mă simt rău. Dar o să am Moldova cu mine și o să revin acasă.
Caută problemele în tine, nu în țara în care trăiești. Șanse există aici, multe.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP