Anabelle. Un produs Blogger.

Cum să-ți îndeplinești visele sau legea atracției (Experiență personală)

 luni, 30 iulie 2012




Sunt sigură că ai privit filmul The Secret și bănuiesc că după asta te simțeai atotputernic, entuziasmat și capabil să faci multe lucruri importante.
Euforia a durat însă puțin, pînă ai început să analizezi și să găsești probleme (da, creierul nostru așa-i conceput, el vede impedimente acolo unde nu sunt).
Așa eram și eu. Îi sunam pe toți și le recomandam să se uite la film (cică ar avea o forță specială și multe lucruri adevărate, dovedite prin mărturii ale unor oameni simpli care au reușit.)
Mă gîndeam la multe chestii, pînă am renunțat și am zis că-i aberație și n-are cum. Cum să-ți apară din pod ceva, cică legea atracției,  da` de unde?
Anul ăsta, după multe traininguri de dezvoltare persoanală, goal setting, planificare, obiective pe termen lung și multe exemple clare și evidente că se poate, am zis că merită să încerc.

Dintr-o pură întîmplare, am găsit o poză absolut superbă, la care mă uitam zilnic (nu știu de ce, cred că-mi plăceau pantofii), pentru ca după vreo lună să mi se întîmple ceva straniu. Eu nu știu dacă tu vezi asemănări, dar eu văd.



poza la care mă uitam


eu, după schimbarea de look de la Apropo

 

Și mi-am dat seama că dacă am vise mari, pe care vreau cu tot dinadinsul să le realizez, trebuie să fac ceva pentru asta.
Pentru mulți, ceea ce vroiam poate fi un moft, dar eu credeam că-i un moft necesar. Mi-am scos poza cu obiectul dat și mi-am pus-o în ramă (în camera mea, pe masa de lucru, acolo unde o văd în fiecare zi cînd mă trezesc, eu, dar și familia mea). Chiar dacă ei făceau glume pe seama mea, n-am scos-o, pentru că mă ajuta să știu ce vreau și să am obiectul cela mereu în gînd. Mai am și lista de obiective, pe care am scris-o la Anul Nou, unde, evident, era scrisă și acea dorință.
Am ros urechile tuturor prietenilor. Prin aprilie ziceam că, pînă la sfîrșit de iulie o să am, o să strîng bani, o să-i conving pe ai mei să-mi cumpere, dar o să reușesc.

Și iar, nu știu dacă vedeți asemănarea, dar iată-l. Acum îl am și-l al nostru.
 

poza care era în ramă
aparatul care stă în husă la mine acasă :)

                                                                                   

              
               Viața fără vise e viață fără sens, îi doar o scurgere lentă a zilelor.
               Dacă ești o persoană care are vise, multe, realizabile, chiar dacă necesită efort pentru a fi duse pînă la bun sfîrșit, bucură-te, pentru că ești un norocos. 

Mulți își trăiesc doar prezentul, n-au asipirații, n-au nimic. Dacă tu le ai, fă ceva pentru asta și nu lăsa să se piardă. Timpul trece, iar satisfacția aia de a te uita în urmă și a vedea realizările proprii, nu se compară cu nimic.

P.S. Dacă nu le ai, nu-i tîrziu, niciodată nu-i prea tîrziu. 

C.S. Lewis zicea: You are never too old to set another goal or to dream a new dream.
Așa că:

Organize your life around your dreams and watch them come true.

2 comentarii:

Anelee,  31 iulie 2012 la 12:57  

Minunat articol... si util. Multumesc. Mult succes in continuare.

Olesea` 31 iulie 2012 la 16:20  

Mulțumesc=) Puneți poze prin cameră, asta chiar ajută=) eu mi-am schimbat-o deja pe ultima și îmi tot stă în cap, nu mă lasă s-o uit :D

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP