Anabelle. Un produs Blogger.

Nu poti nega ceea ce esti

 vineri, 30 decembrie 2011

        Am încercat să fac ceea mă ne-caracterizează complet, pînă m-am lovit de pereții subconștientului care-mi ziceau: ai să suferi, fată dragă și ai să regreți, pentru că asta nu ești tu, nu te caracterizează, nu e ceea ce vrei. În disperata căutare și dorință de a ieși din întunericul interior în care ne cufundăm uneori, încercam să anulez adevărata esența a ceea ce înseamnă eu, convingeri, fire emoțională și de care nu o să pot scăpa indiferent de îndelungi încercări.
      Nu poți anula viața ta, în care ai crezut cu îndîrjire că lumea se poate schimba, că mentalitatea unora nu poate rămîne intactă și că o dată cu trecerea timpului se vor trezi tot mai multe minți.
      Nu poți fugi de ideea care te caracteriza dintotdeauna cum că dragostea adevărată există și e plină, iar încercarea de a reinventa acest sentiment în ceva în care nu crezi, nu se va solda decît cu un șir de prăbușiri, de fiecare dată cu aceeași intesitate, chiar dacă în naivitatea ta afirmi, nu, `eu nu mai sunt aceeași`.
     Pur și simplu nu poți face asta iar și iar, pentru că te lovești de tine și te trezești afirmînd: în ce mă transform și ce vreau să obțin făcînd asta?
     E bine cînd un văl de minciuni cade, dar și mai bine e atunci cînd nu permiți să reapară și cînd poți merge drept, cu fruntea sus și să zici: Eu sunt ceea ce sunt, și nu pot nega asta.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP