Anabelle. Un produs Blogger.

Cu ce ne laudam azi?

 sâmbătă, 7 ianuarie 2012


Locul:  Republica Moldova
Domeniul: învățămînt
Persoane implicate: elevi, studenți, părinți, profesori și ăia mari care conduc



Moldova - țara contrasturilor, cu oameni capabili, dar leneși și un sistem de învățămînt infect care lucrează împins de banii din portmoneurile părinților. De unde și pînă unde? De ce s-a format un lanț în care notele mari le are cel care dă mai mulți bani și de ce un examen (care ar trebui să fie ceva absolut normal) s-a transformat într-o afacere orientată spre obținerea unor note umflate în atestatul dintr-a 12-a (cică are nevoie de note ca să intre la universitate) Ei și unde ajungem? Ajungem cu universitățile pline de persoane care plătesc un contract destul de măricel (și cunoștințe îndoielnice) și de cei care sunt `la buget`veniți cu 10 pe linie de la sate?
De unde moda asta? Am un 4, ei lasă că-i dau profului ceva și-mi schimbă?
Cineva mi-a zis o dată `măi, mie-mi place corupția asta, ai dat banul și tot s-o rezolvat, ea-mi face viața mai ușoară, de ce să mă stresez cînd lucrurile se pot rezolva așa ușor? `  
Și unde ajungem? 
Ajungem să ne interesăm de medie, și nu de cunoștințe
Să întrebăm, cum ai dat examenul? (plătit sau nu)
Neîndreptățiți de profesori ( cu salariul prost și care caută alte surse de venit )
Cunoștințe ? … unii

Nu mai plătiți examenele și nu mai dați mită, pentru că oricum, poate nu acum sau peste o lună, dar o să simțiți consecințele.

       P.S.  Există oare o cale de a stopa acest sistem? Voi ce credeți?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP