Anabelle. Un produs Blogger.

Caută-ți de treabă

 miercuri, 15 august 2012

Caută-ți de treabă

Unul din sfaturile valoroase pe care le-am auzit repetat din partea părinților mei de a lungul anilor, dar mai ales în ultima perioada, în calea mea spre maturitate (cît de serios sună) este `Caută-ți de treabă`.
Exasperant cîteodată (mai ales cînd mă gîndesc că am 18 ani, ce naiba vreți să fac?), dar plin de substanță cînd realizez că e un sfat dat de oameni trecuți prin viață, oameni cu doi copii, care au realizat multe.
Ce înseamnă pentru mine la 18 ani, acest caută-ți de treabă

-       Să stabilesc ce vreau să fac în viitor, unde vreau să ajung.
-       Să-mi dau seama ce știu și ce nu știu, ca să umplu golurile.
-       Să am activități din care să învăț.
-       Să încerc să devin mai independentă (financiar etc.)
-       Să-mi ating obiectivele mici și să nu renunț.
-       Să nu pierd atît de mult timp pe facebook (în zadar).
-       Să mă distrez cu cap.
-       Să citesc mult.
-       Să-mi dezvolt pasiuni frumoase.
-       Să învăț limbi străine.
-       Să nu depind de alții.
-       N-o să am niciodată nimic dacă o să stau și o să aștept să cadă din pod. Trebuie să acționez
-       Să nu pierd timpul, el e singurul ireversibil, nu se întoarce.
-       Să fac lucruri care să-mi aducă satisfacție spirituală.
-   

O listă foarte orientativă însă mereu acestea stau în cap și parcă mă ghidează/presează.
Pentru fiecare din voi, „caută-ți de treabă„ poate avea o semnificație absolut diferită, asigurați-vă însă că astfel veți ajunge undeva sus, realizînd lucruri de care să fiți mîndri. Nu vă irosiți viața și visele.
Căutați-vă de viața voastră și fiți fericiți!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP