Anabelle. Un produs Blogger.

Sec

 miercuri, 22 august 2012

Și totuși îs așa seci conversațiile pe net. Emoțiile redate prin niște simboluri.
Tehnologiile astea ne-au invadat definitiv, nu știu dacă există remediu. Parcă mereu există strigătul acesta „check me, check me„ și intrăm și ne adăpostim acolo.
O dată cu progresul ăsta tehnologic ne-am făcut mai comozi. Cînd n-avem ce face, facebook, computer, televizor.
Îi posibil să trăiești fără ele. 20 și ceva de zile fără internet la începutul verii mi-au demonstrat asta.
Tare aș mai fi vrut să trăiesc măcar o lună în realitatea ceea de cîndva a părinților noștri sau chiar și a mea de mic copil. Era altfel. Era mai plin, mai greu, dar cu amintiri.
Eu sunt sigură că copilăria ceea de cîndva a fost perfectă. Mă emoționează mult cînd părinții deapănă amintiri și rîdem toți.
Copiii de azi n-o să aibă ce povesti (sau poate eu dramatizez).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP